Fox DC affiliate flubs Osama news by reporting the president is dead

WTTG-TV, the Fox affiliate in Washington, D.C., accidentally reported that President Obama was dead after an attack on his compound, a mistake that was repeated by other media outlets as well.

The latest in design, production and engineering

Subscribe to NewscastStudio for the latest delivered straight to your inbox.

Sign up for NewscastStudio's weekly newsletter.Our weekly newsletter delivers the latest broadcast industry news to your inbox including new debuts, case studies, thought leadership and broadcast gear updates.