Cable News

August 28, 2015

WX Channel typo: ‘Erika’s cone sh*ts east’

Once again, it’s been proven that one small slip of a finger on a keyword can lead to embarrassing gaffes.

August 27, 2015

ESPN’s ‘Monday Night Football’ gets new logo

ESPN has switched to using a new logo for its “Monday Night Football” broadcast.

August 27, 2015

CNN brands shooting coverage ‘Murdered On Air’

Not content with having its smothering coverage of the WDBJ-TV shooting dominate its air, CNN has taken it a step farther and branded the story under the “Murdered On Air” banner.

August 25, 2015

ESPN misunderstands favorite band with racist result

ESPN thought it would be nice to include some interesting, albeit rather pointless, facts about players in the Little League World Series, but one of those facts resulted in a rather racist result.

August 24, 2015

Business networks produce market specials after slide

CNBC and Fox Business delivered special market reports Sunday night, preparing for a potentially turbulent Monday market opening.

August 21, 2015

MSNBC fact checks Trump live during Alabama rally

During Republican Presidential candidate Donald Trump’s Friday night rally in Alabama, MSNBC’s “All In with Chris Hayes” choose to augment the speech with live fact checks.

August 20, 2015

Fox Business fails at math

Fox Business, which is a cable network focused primarily on financial matters (read, math), made a pretty egregious multiplication error on a graphic it aired and tweeted concerning restitution former Subway restaurant spokesperson Jared Fogle will pay.

August 18, 2015

Comedy Central ‘Daily Show’ promo: ‘Same chair. Different ass.’

Comedy Central has released a new promo for the upcoming debut of “The Daily Show with Trevor Noah” that uses a simple message: “Same chair. Different ass.”

August 18, 2015

‘Daily Show’ shows off new logo

Comedy Central‘s “The Daily Show with Trevor Noah” has updated its social media profiles with a new logo.

August 17, 2015

Slovenian broadcaster moves to temporary setup

Slovenia’s RTV, the public broadcaster owned by the government and based in Ljubljana, recently changed studios in preparations for a makeover.